17 juli

Jag fyller år om 5 dagar.
Så jävla awesome.
18 år. Helt galet.

Jag har inget alls att skriva ungefär. Finns dessutom typ ingen som läser detta.
Jag gör inte mycket om dagarna. Hjälper mamma på loppisen, sitter hemma och glor, pratar i telefon ♥
På torsdag fyller jag år, på lördag är det kalas för slökten, sen partey tror jag! Hela nästa vecka består av att städa och plocka ur lägenheten. Sen drar jag på DUST, ska väl bli ganska kul faktiskt! Och sen, efter DUST så kommer alexander hit och bor hos mig till sommarlovet är slut, plus en vecka medans skolan har börjat.

can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars
i could really use a wish right now



Kommentarer
Postat av: Alexander <3

Grattis min lilla lina i förskott! :)

det är säkert en del som läser den, men dom är tydligen för lata för att orka kommentera, så då får jag ta på mig ansvaret att kommentera EXTRA mycket!! <3

längtar tills dag 22 är här, räknat från nu. Det kommer att bli toppen! Riktigt underbart!



take me home <3



puss! <3

2010-07-17 @ 21:30:41
Postat av: elinpelin

WÖWÖWÖ peppa dust! hehehhe :D

2010-07-17 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0