hiss

  • Nya lägenheten. Den känns faktiskt bra. Fast lite liten kanske om man tänker på storleken på mina fester som jag hade på röda vägen. Men man får helt enkelt trängas. Och sen säger jag som Alexandra kommenterade "jag har svårt att tänka mig fest utan balkong & donken" något sånt.
  • Februari. Det är en kort månad, som går fort, och då blir det Mars fortare, och vår. Vi gillar vår och sommar!
  • Rea. Det är bra, ju billigare allt är, ju mer kläder kan man få för pengarna! Köpte en tröja igår för typ 35kr.


Jag är på bra humör idag, så jag orkar inte dissa något!


Kommentarer
Postat av: alexandra

men jag tror det kan bli fint ändå :)

jag gillar hissar! alltså hiss, att hissa saker inte hiss, som man åker i :)

2010-02-02 @ 12:13:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0