hiss & diss


  • Nagellack. Jag har börjat måla naglarna värsta mycket, och tycker det är fett kul. Haha, målar olika typ varje dag. Skönt att göra det när man har tråkigt liksom.
  • Solen. Den värmer, och den påminner om att det snart är vår, och efter våren kommer sommaren. som jag längtat efter nu sen i oktober ungefär. Bara nåååågra månader kvar.
  • Linda Nellfors & Jenny Jokela. Det är mina bästa vänner. Jag älskar er ♥
  • Spotify. Kan vara bland den bästa uppfinningen inom datorer som finns. Helt underbart. Man kan liksom sitta och lyssna på gamla låtar som man gillade när man var mindre, man kan lyssna på oseriös musik, och man kan lyssna på det som betyder mest. Man kan hitta ny musik och festa till. Jag hatar fester utan spotify. Dom suger oftast.

  • När håret inte blir som man vill. Färgade håret igår. Det är rött. Inte okej.
  • Kyla. Jag blir arg av kyla, irriterad och nästan lite ledsen faktiskt. Och så spänner man sig, så får man ont och grejor. Och som uppmuntran här så kommer det vara kallt hela helgen. Inte heller okej.
  • Att jag inte får gå på Metaltown. In flames & Bullet for my valentine, jag vill verkligen.

Kommentarer
Postat av: linda

jag blir hissad! jag älskar dig också, vännen <3



och varför får du inte gå på metaltown? inte råd?

2010-02-18 @ 15:44:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0