22 februari

Jag bloggar inte på helgerna.
Tycker faktiskt inte att jag har tid, fast jag egentligen bara är hemma. Men det blir bara inte så jag gör det.
Helgen har iallafall bestått mest av Jenny, Madde, Gustav, och lite tråkiga fester.
En vecka kvar till lov, och jag börjar den här veckan med att vara sjuk. Tråkigt ju. Huvudvärk, ont i halsen, trött. Jag har typ ont i hela kroppen och orkar egentligen inte ens sitta här.
Idag lär det väl bli mest film och typ ta det lugnt, duscha kanske.

Jag hatar att det ska vara så jävla kallt ute. Mamma rigde imorse, och jag sa att jag var sjuk, och då sa hon att det var lika bra att jag var hemma för att det var typ -30° i arkhyttan. Och då klände jag, lika bra att jag är hemma och blir frisk istället!
Frukoast nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0