18 februari

Igår färgade jag håret.
Det är typ rött, och inte okej. Men jag har inte råd med mer färg, så det får vara såhär då, typ rött.
Bara malin som har sett det hittills, och hon sa väl inte direkt att det var snyggt. Mamma ska få se det idag, hon brukar ha en bra åsikt, så vi får väl hoppas på det.
Jag har fått någon slags ovana att blogga varje morgon, och ingen mer gång under dagen. Men huvudsaken är väl att jag skriver minst ett inlägg om dagen.
Igår kväll bestod av cola, godis och OTH. Senare blev jag cp och låg i soffan och kollade upp i taket och bara grät. Jag blir så ibland, men jag har anledningar också. Men jag vet fan inte hur länge jag pallar ha det såhär. Men jag klarar mig säkert.
Jag är glad att du är glad.

Igår fick jag ett sms från Ida som bland annat skrev "Hur är det med min lina? :)<3"
Jag saknar den tösen alltså! Men hon övertalade mig även att gå på b-lags mötet ikväll, så jag ska väl dit antar jag. Saknar massa andra också, men jag tycker faktiskt inte b-laget är lika roligt länge, men kan tyvärr inte svarar på varför. Kanske för att på senaste tiden har jag blivit fett emo och pallar inte med någonting.
Funderar på att göra om min blogg, men vet inte riktigt om jag orkar, tror faktiskt det får vara såhär ett tag till. Onödig mening eftersom den inte gav någonting egentligen.

Lars Winnerbäck ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0