15 februari

Jag har inte haft tid att blogga i helgen, det har varit fullt upp om man säger så.
I fredags så förfestade vi lite här. Jag, madde, jenny, gustav och daniel. Sen skulle vi på en fest i KV, men den var typ sämst, och alla ba var värsta otrevliga. Så typ vid tolv så drog vi hem igen och sov. Haha.
Och i lördags så Följde jag med Jenny & madde hem till bäsna och vi typ gjorde oss klara för att åka till Leksand. Vi drog hem till Gustav och förfestade där med lite folk, det var faktsitk kul. Sen skulle vi på en fest i en bystuga, och helt plötsligt vart jag fett opepp och typ sur. Så jag ba stod ute hela tiden.
Men jag var inte den enda som ville hem, jenny också. Så vi åkte tillbaka till Gustav, och han och Jenny gick och la sig på en gång, medans jag och Madde satt i köket och hade fett kul typ till klockan tre. För då hade jag tröttnat, och fick skjuts hem till Borlänge av Sebastian, värsta gulligt ju. ♥
Och igår så kom madde och jenny tillbaka hit, och vi chillade med kebabrulle och hade fett kul. Och jag var astrött igår, gick fan och la mig klockan halv åtta på kvällen, gay.

Idag blir det jobba, och mamma kommer alldeles snart hit, och då ska vi plocka upp chrille sen handla!
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0