11 februari

Jag har inte bloggat på 10 dagar. Vad är det med mig nu alltså?
Jag vet faktiskt inte varför, lathet mest skulle jag tro.

Har iallafall inte hänt så mycket, förutom att min inflyttningsfest är inställd, och vi letar fest som fan. Och det gör mig lite ledsen faktiskt.
Jag sitter och väntar på mamma som ska hämta och köra ut mig & chrillebooi till arkhyttan. Vi praktiserar som fan där, och det är rätt roligt faktiskt, tycker iallafall jag!
Jag kommer alldeles snart att få väldigt bråttom, men det skiter jag i. Och mina långkalsonger är trasiga, så jag kommer frysa idag :(
Aja, ska käka frukost nu.

Förresten, grattis till Robin & Pontus som fyller 18 idag. :))
Jag vill också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0