1 februari

Nu har det varit dött igen.
Men jag kan gå igenom helgen en snabbis.
I fredasg var det fest hos anna, det var hur kul som helst, hade verkligen längtat efter en sådan fest! Förutom att jag klantigt nog halkade på golvet och stukade foten. Vilket gjorde att flyttningen i lördags inte blev speciellt kul, kunde ju knappt gå i trappen. På Söndagen hade det mesta gått över och vi hade bara städning kvar i gamla lägenheten, så vi började ungefär vid 11 på morgonen och slutade runt halv tolv på natten. Så igår när jag kom hem så var jag skapligt trött. Somnade på soffan,gick in i sängen runt halv fem på morgonen, och sovit typ fram till nu.
Idag blir det kupolen med syster, kanske, vi var där en snabbis igår och jag köpte en ny tröja, tyckte liksom att det behövdes.
Nu blir det frukost, och jag är sjukt sugen på majs. Så det blir nog det också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0