31 augusti

Sitter ensam i ett rum i skolan, för alla andra har engelska, och som sagt så har jag ju redan klarat engelska a. Jippie.
Bara för att jag är fett cool. Så nu sitter jag här helt ensam och lyssnar på musik! Hade i och för sig hellre legat hemma och sovit, men ja, bor man i arkhyttan så lär man ju åka med den buss som finns!
Igår fyllde alexander år också, men jag han inte skriva om det på bloggen igår för att jag var så sjukt trött när jag kom hem.
Så ja, grattis älskling ♥
Hihihi, hata mig inte för bilden ♥

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

nejdå, hatar inte :) kanske lite taskigt ;) men mest sött av dig! ♥♥

hihi, tack! :D du gjorde min födelsedag bäst! ♥

älskar dig ♥

2010-08-31 @ 15:53:24
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0