-

Precis kommit hem, efter skolan drog jag till säter och mötte upp med jesper och elias, sen drog jesper hem till sig och käkade och jag hängde på förstås! Sen drog vi till deras replokal och jag fick höra när dom repade, nice.
Så då bjuder jag på detta, och gör lite reklam för dom!



Måste verkligen upp och byta strumpor, för att jag är så rolig att idag när jag väntade på att mamma skulle hämta mig i säter så  gick jag i varenda vattenpöl jag såg, och dom var djupa. Men det gjorde ingen skillnad från innan jag började göra det, för jag var redan helt blöt. Sen ska jag laga mat åt das familj, köttbullar och mos!

Kan även säga att multimedian idag var rätt kul, vi gick igenom verktyg och så i photoshop!

alexander ♥

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

får fixa inspelningar så du kan göra reklamn för din musikerkille sen! ;)♥ hihih

och bra att det är något i skolan du faktiskt gillar! :) det är perfekt! :D



// din alexander ♥

2010-08-26 @ 21:20:14
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0