-

Jag har spenderat ungefär hela dagen med att sova. Har sovit, sen sovit och sen sovit lite mer faktiskt.
Jag är fett cool, det är bara därför faktiskt! Men efter att jag vaknade senaste gången nyss så har jag iallafall lagt in tvätt i tvättmaskinen och hängt systers tvätt. Sen ska jag duscha, och bära upp all disk från mitt rum (kanske).
Imorgon är ju skola igen. Jag vet inte, men jag tycker faktiskt skolan är rätt rolig, och det har jag nog aldrig någonsin tyckt, så, var stolta över mig!
Sommaren börjar ta slut också, och det svider i hjärtat. Jag vet att hösten är fin, men den leder till vinter, och jag HATAR vinter mest av allt nästan. Tycker faktiskt inte alls att det är roligt.
Det kommer bli jävligt kallt inomhus i vinter, och jag pallar inte det. Men så är det när man bor i en gammal fabrik.
Finns en sak med hösten som jag längtar till dock, det är höstlovet. Då kommer älskling upp hit ♥
Hoppas iallafall att vi hinner träffas en gång innan höstlovet också.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

åhhhhhhhhhhhh, vad jag längtar!! ♥♥ och sen när det är vinter och kallt ute och inne på ditt rum så lovar jag att vara där på lovet och värma dig HEEELA tiden! :D♥

ÄLSKAR DIG!♥

2010-08-29 @ 18:31:19
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0