20 april

Jag ska alldeles snart pallra mig till skolan, för en gång skull. Orkar inte riktigt, men jag vet att jag måste. Och jag vet att det inte tar lång tid alls. Skönt egentligen.

Igår när jag skulle sova, så kände jag plötsligt att jag saknade känslan av att ha ett eget rum. Ett eget rum där det får se ut hur som helst, dår man får vara helt ifred om man stänger dörren. Man får ha det möblerat hur man vill, och man får ha vad man vill på väggarna.
Jag vill ha ett eget rum.
Dessutom så funderar jag på att flytta till arkhyttan på heltid liksom. Då får jag ett eget rum, hoppas jag. Men vet inte än, det är ju skönt att bo o stan också.. Skönt att ha någonstans att sova när man varit på till exempel fest i stan..
Men oj, nu måste jag gå! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0