follow through

Jag pallar inte att jag sitter och nördar Farmville dagarna in & ut.
Man blir ju beroende och vill levla hela tiden. Någon som förstår mig?
Sen pallar jag inte att det känns som att min arm ska ramla av, och att jag har jätteont överallt av den där sprutan. Men nu är det gjort iallafall!
Och jag pallar inte att jag får cpont i ryggen av att sitta i soffan med bärbara på bordet.

Men nu var det mycket gnäll, det hjälps inte.
Jag kan ju berätta att jag tror några av katterna här i arkhyttan är bögar.
En av killkatterna låg och slickade en annan killkatt i rumpan.
Det var läskigt, och rätt äckligt faktiskt.

Jag vill jätte gärna festa i helgen, och under stort vart festen är någonstans!
Nej, nu kan jag inte skriva mer, för då ramlar min arm av.
Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

tack :) jag gillar den med^<3

2009-11-18 @ 20:01:13
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: linda

haha, det är lite synd om dig alltså :o

och tack va :D

2009-11-18 @ 20:29:52
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0