3 november

Jag sitter och kollar på skräckfilm, helt ensam hemma.
Normalt, nej, jag fattar inte varför jag ens gör det när jag vet att jag bara skrämmer upp mig själv, och kommer bli tvungen att sova med alla lampor på eller något.
Speciellt läskigt är det att man sitter med hörlurar också när man kollar liksom.

Har jobbat idag, det var jätte drygt, för jag har typ sovit extremt lite på lovet och jag hade sjukt ont i huvudet.
Men även den här arbetsdagen tog slut. Som tur var.
Blir att jobba igen imorgon, men sen blir det att roa sig med andra saker.

Sen den här veckan blir det även att gå och kolla på nya skor, känns som att det behövs!
Och jag saknar mina svarta jeans, som jag inte har någon aning om var dom är, det är lite sorgligt faktiskt.

Ska fortsätta med film nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0