24 november

En månad kvar till jul.
Ångest.

Och jag kan inte sova.
Har nyss sett Twilight, och tycker faktiskt den är jävligt bra.
Och Edward, mums. :*
Nu kommer Emma bli stolt över mig, och jag vill faktiskt se New Moon, typ nu.

Jag hatar att jag inte kan sova.
Så fort jag har någon här så går det hur bra som helst, men så fort jag är ensam hemma, då tänker jag alldeles för mycket, och kan inte sova.
Vilket resulterar i att jag kommer vara som en zombie på jobbet imorgon.
Men imorgon natt får jag iallafall sällskap, så jag slipper vara ensam.
Just nu känner jag mig inte ens lite trött, utan snarare pigg.

Och jag är galet hungrig, för det finns ingen mat hemma.
För att jag är lat och inte orkar handla. Har inte ätit sen lunch, men man börjar vänja sig vid att bara äta en gång om dagen.
I söndags åt jag tre mackor, sen ingenting förrän lunchen tidigare idag. Och då mådde jag illa för att min mage först var helt tom.
Men nu ska vi se om jag kan få någon sömn.
Puss.

Kommentarer
Postat av: linda

och new moon är bättre än twilight och twilght är bra. MUMS <3 du måste se!

2009-11-24 @ 16:20:36
URL: http://lindanellfors.blogg.se/
Postat av: emma

attans vad stolt jag blir! ;)

2009-11-25 @ 14:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0