19 november

Idag har jag galet ont i armen!
Det känns som att den ska ramla av, och att skriva ett blogginlägg med bara en hand känns rätt jobbigt.
Jag har vaknat 1000 gånger inatt av att jag legat på armen, galet!

Sitter ute i arkhyttan, och lyssnar på high on life.
Inget jobb idag, jag orkar ju knappt stå upp, har västa huvudvärken, men tur att det finns tabletter.
Blir iallafall att åka hem på eftermiddagen och då kommer Linda, sen får vi se vad som händer. Blir kanske middag hos mormor, sen scouterna! Gud vad jag drar med henne på saker, haha.

Funderar på om jag ska orka gå till köket och leta på någon frukost. Men jag orkar nog inte. Jag smsar till mamma och säger att jag vill ha mat.

Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

haha, men det blir mysigt! :D

2009-11-19 @ 13:45:23
URL: http://lindanellfors.blogg.se/
Postat av: Em

Hej! Skulle du vilja att din blogg blev sedd av 1000-3000?

2009-11-19 @ 13:52:52
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0