10 november

Jag börjar med gårddagen, eftersom jag inte alls hade tid att blogga då.
Jag jobbade, jobbigt!
Började med att slipa lite, ovanligt, nej.
Sen så bestämde jag & mamma oss för att städa toaletten, som var minst sagt riktigt äcklig!
Seriöst, den var så äcklig att jag aldrig skulle kunna kissa på den.
Men nu är den fin och ren, typ.

Och idag då, ledig.
Rätt skönt faktiskt, men det var för att Per var sjuk och mamma skulle jobba så jag kunde inte få någon sjukts hem, så jag fick åka med mamma klockan 10 från arkhyttan!
Idag blir det Falun och hälsa på NTI, igen ;)
Är där och springer minst en gång i veckan! Menmen, känner ju lite folk där, men mest för att träffa sötlinda! :*

Nu ringer mormor, söta mormor, och kommer hit med hostmedicin, så jag blir av med den där helveteshostan!
Får lite kosilanaetufin (hahahah, stavningen<3)?
Ska bli fint.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och tvätta av allt jobb-damm!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: linda

jag vet att du älskar att vara här (; <3

2009-11-10 @ 13:17:50
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0