seaside

Godmorgon!
Seaside igår, det var sjukt underbart.
Åkte dit med Moa, Malin & Linda, sen träffade jag maja och massa folk som jag inte träffat på hur länge som helst.
Såg typ två band, hehe, resten av tiden chillade jag på en gräsmatta, och stekte i solen, skönt var det! SOMMAR :D
Vid ett av banden var det värsta moshpit, läskigt, typ. Men kul att kika på, massa hårdrockssnubbar som slogs, helt okej underhållning.
Och sen var det mimikry förstås! Bäst som vanligt, lite kort spelning, men helt okej, massa röj. :)
Undrar när det blir att se dom igen då, längtar ju!

Nu känner jag mig typ frisk faktikst, så det blir skola på måndag! Jobbigt, men endå rätt kul, inte träffat alla på värsta länge ju.
Blir kanske att dra till uvberget idag och måla nån jävla båt(?). Ingen aning,
nu ska jag iallafall fylla på mitt glas med o'boy och sätta mig i soffan. :)

PS. mer gratisfestivaler åt folket!


Kommentarer
Postat av: jesper

fett najjs de var då:D <3=)

2009-05-31 @ 17:10:27
Postat av: Maja

Ja tack! GRATISFESTIVALER I FALUN<33!

2009-06-02 @ 09:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0