onsdag 27/5 -09

Godmorgon!
Börjar känna mig lite piggare och även mindre svullen i halsen, vilket är sjukt skönt.
Visst, det gör ont, men jag överlever, och jag måste bara tillägga att flytande alvedon och flytande penicillin är det äckligaste en människa kan dricka tror det, det är så sjukt vidrigt, får typ kväljningar bara jag tänker på det.

Nytt igen, som ni kanske ser. Jag måste ju roa mig med nånting när jag inte kan sova på morgonen. Så det blir att fixa om och dona. Inte för att jag är speciellt duktig eller det blir speciellt bra, men jag har iallafall något att roa mig med.

Förrsten så har jag iallafall bestämt mig att det blir svart igen, håret alltså. Jag sakna're faktiskt!
Så det blir kanske att dra en snabbis till kupolen idag och köpa lite färg, sen övertala Malin att hjälpa mig, vilket hon antagligen kommer göra efter som hon också är hemma och är sjuk, så nu är hela familjen hemma och sjukar oss.

Snart blir det att duscha så jag kanske känner mig ännu mer pigg och så, jag blir ju så sjukt rastlös av att bara ligga på soffan och glo på tv. Menmen, that's life.

Uppdaterar senare, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0