lifeline

Sitter här med mitt ÄCKLIGA penicillin och kände att jag behövde uppdatera lite innan jag tar det.
På lördag blir det antagligen seaside, eftersom att jag missar norn, så tyckte mamma seaside var skonsammare mot min hals.
Även om jag 10000 gånger ellre skulle gå Norn, menmen, livet suger ju ibland.

Lite senare blir det att göra om lite mer på bloggen tror jag, ändra lite typsnitt och storlek och sånt.

Idag kom mamma hem med hårfärg åt mig, vart inte svart, men mörkbrun! Det blir bra, så jag får fräscha upp mig lite även om jag är sjuk. :)

ÄVEN, så har jag nu bestämt mig, det blir en nikon d60, nångång inom den snaraste framtiden. :)
nån som har några för-/nackdelar? tell me, :)

VOLBEAT<3

Kommentarer
Postat av: linda

om du ville veta så är det en nikon d60 jag har bestämt mig för att köpa också. så fort jag får råd :) men jag kan inte spara ;o men någon gång så! :D ehe. puss :*

2009-05-29 @ 22:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0