världen är ett skämt


bilden är från innan dia psalma,
som förövrigt var bäst!
dom körde massa nya låtar, som jag inte kunde, men det var röj som fan endå!
emelie & hon får var ju lätt bäst! luft också.
förbandet, itchy daze, underbara! måste laddas ner och läggas in på mp3, helt underbara live!
och från hofors, creds ;D och så fick jag deras autografer på en affisch, tuff jag är!

igår var också bra,
bagarstuga i tronsjö:
- pizza
- bröd
- flum
- kårplanering(?)
helt underbart, tack ida, malin, linda & alla andra för att ni gjorde min dag!  <3

idag blir det att chilla, städa lite & fixa upp affischer på väggarna i mitt rum!
hejs,


Kommentarer
Postat av: Maja

slipsen ju :D

jag saknar dig lina<3

2009-04-06 @ 14:23:41
Postat av: lina,

slipsen är bäst!

jag saknar dig med, snygging. <3

2009-04-06 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0