new day

im gonna keep falling forever.

sitter i skolan och har engelska, eller ja, jag gör inte speciellt mycket engelska.
vi ska typ hitta på en egen artikel om något.
men jag ska börja med att brätta om gårdagen, som faktiskt var helt okej,
skolan var väl inte så jätte trevlig, men efter skolan så följde emma och jess med mig hem och vi gjorde världens bästa våfflor! sen kollade vi på en film som hette The Unborn. Den var väl helt okej,
sen gick dom hem och då hoppade jag in i duschen och så, gjorde mig iordning för scouterna, och det är typ första gången som jag inte tänker att jag verkligen inte orkar ta en liten promenad dit, men det var skönt, faktiskt. väl där hade vi skitroligt, faktiskt roligare än vad jag brukar ha. och promenaden hem var också skön, jag tänkte inget alls på det man borde vara rädd för när man går ute typ vid elva på kvällen, utan tänkte mer på allt som jag behövde tänka på, det var skönt. jag gick mitt i bilvägen och tänkte på allt.

idag blir det att gå till kupolen med mamma, och köpa ny telefon!
och så ska vi typ kolla lite på kläder, härligt.
MEN, jag har sån JÄVLA FUCKING mensvärk så jag typ inte kan stå.
Sen så typ ramlade jag av stolen och slog i näsan i bordsbenet, vilket gjorde jävligt ont det också, så jag funderar på att dra hem och vila lite, det skulle behövas.
men nu ska jag arbeta lite med engelskan.
puss.

Kommentarer
Postat av: Någon.

Saknar dig .

2009-03-30 @ 04:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0