någon slags kärleksförklaring.

håkan hellström är världens finaste man.
så nu ska jag skriva ett fint formulerat inlägg om honom här.
jag tänker inte sitta och förklara hur hans texter har räddat mitt liv, och förändrat det.
utan jag ska säga att håkans musik får mi att känna mig mer levande, för jag känner igen mig i mycket av det han sjunger om.
och alla texter bli så vackra och har så mycket känsla. nu menar jag inte att det bara är håkan så får det här att hända, utan resten av bandet också. allt blir så fint tillsammans.
det är lite patetiskt, men det känns som att han förstår på riktigt, att det verkligen finns människor som vet hur det käns, i många olika situationer.
och jag blir så glad av att läsa "20090622 Peace & Love, Borlänge" . det ger mig verkligen fjärilar i magen, för håkan är bäst live! han sprider så himla mycket energi, och man blir helt galen i honom.
och alla olika instrument dom spelar, vacket. gåshud.

inget är så bra som håkan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0