hunger.

shit, jag är så sjukt hungrig.
hann inte käka frukost idag, eftersom emma behövde låna min plattång, så jag fick springa i ilfart till henne, räddare i nöden som jag är!

imorgon är vi lediga! underbart.
och idag slipper vi matten, det är skönt.
och imogon har vi inget alls, då bir det att sova ut ordentligt!

idag är det mumsig mat! jag längtar.

när jag kommer hem blir det nog städa och dona i mitt rum, malin är ju också ledig så!
ska försöka fixa iordning lite affischer och sånt på väggarna, det ser så sjukt tomt ut just nu,
sen någon dag ska jag till kupolen och kolla efter ett drapperi och en ny lampa, min taklampa är sämst. den kan pulla sig i röven.

nu ska jag söka fram fakta om folkpartiet och skit.
jag hatar politik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0