fuck.

shit, det har hänt massa saker
och det mesta suger rätt hårt.
min telefon är trasig, och ingen vill låna mig pengar, så nu måste jag leva med en SKITFUL och värdelös telefon,
shit vad jag hatar världen, och alla människor.
jag vill typ dö lite just nu, och min blogg är skitful, så jag vill kräkas på den,
måste göras om snart.

telefonen som jag vill köpa hade jag pengar till, men sen fuckade allt sig, så nu dör jag.
jag bryr mig inte om att jag gnäller,
jag hatar alla endå.
utom vissa, alla får inte ta åt sig, då blir jag ledsen i ögat.
snart är det påsklov.

skolan suger kuk också, och efter engelskan så blir det ett litet möte med rektorn om skolan och så.
HEJDÅ CPBAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0