7/6 -09

Nu var det ett tag sen .. Igen.
Haha, jag försöker verkligen, men har varit upptagen i helgen, falukalaset ju!
Som var sjukt roligt, traffat massa kul folk och så. I fredags var vi även i liljekvistskaparken och typ hängde där ett tag, så idag är man rätt trött efter allt.
Men sjukt skönt med sommarlov iallafall, den här veckan blir det inte att göra så mycket alls faktiskt, det enda är väl vårdcentralen på tisdag och vaccinera sig mot gardasil, första sprutan! läskigt :(
OCH ALLDELES SNART ÄR DET PEACE AND LOVE.
Fick bara lov att skriva det, så ingen missar det. Hoppas för guds jävla skull att jag får tag på en camping biljett, annars blir allt bajs och då blir jag ledsen i ögat.

 Nu ska fan jag sova lite, skriver mer seeeeen :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Sprutan är inte så hemsk alls. bara att det kliar på armen typ en dag efter xD

<33

2009-06-08 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0