2/6 -09

God fucking Morgon.
Idag är en sån där sjukt trött morgon, som man helst baa vill slippa!
Men idag efter skolan blir det Sågmyra och Lager 157, kulkul! :)

Superskönt med sista veckan i skolan, då det inte händer så mycket, men jag har sjukt mycket rester, så det blir väl att jobba på som fan idag och imorgon

Jag och Idag har även avanmält oss från ALU-kursen, tyckte inte att i hade tid och så var allt rätt oplanerat.
Vi får ta det nästa år istället, och dessutom så har vi ju Biscaya tillsammans den här sommaren! :)  

Nu ska jag nog väcka malin, sen tvätta håret och göra mig redo för en ny dag! Over and out.

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg. hur ändrar man färg på texten på bloggen?

2009-06-06 @ 22:36:00
URL: http://aloooone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0