hiss & diss


  • Att det inte är någon snö i december. Även om jag hatar snö så tycker jag iallafall att det ska finnas lite nu när det börjar närma sig jul och så. Ge oss lite julsnö.
  • Pepparkakor. Jag hatar pepparkakor. Jag kanske äter en om året, och det är på julafton.
  • Att inte ha pengar. Det är det värsta som finns, speciellt när det är jul.
  • När det är halt på vägen. Det är jobbigt och man måste gå så försiktigt.


  • Idol finalen. Den är mysig, även om jag verkligen inte följt idol alls.
  • Godis körsbär. Det godaste som finns.
  • Min telefon <3

Kommentarer
Postat av: linda

haha fint! :D

2009-12-11 @ 21:37:00
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0