16 december

Typ en vecka till julafton.
Och jag har inte köpt en enda julklapp än, det känns lite jobbigt faktiskt.
Jag brukar inte vara ute så här sent med att göra det, vid den här tiden brukar jag vara helt klar med allt. Men tyvärr inte i år, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till folk heller.
Jag tror faktiskt jag ska försöka skriva en slags lista med alla jag ska köpa till, och typ vad jag ska köpa.

OCH, min telefon är sönder, så nu har jag varit utan telefon i två dagar, och det är jätte jobbigt. Kul att liksom behöva ringa ifrån hemtelefonen varje gång man vill någon något.

Jag har faktiskt en julklapp, och den ska jag slå in nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0