230809

Kom nyss hem!
Igår var jag och malin på födelsedagsmiddag hos morfar i deras sommarhus, det var helt okej.
Sen fick vi lov att åka rätt tidigt därifrån för vi skulle till pappa och vara med Emma & Oskar. Så jävla gulliga ungar.
Och idag på förmiddagen så åkte vi till TG för upptaktsmöte på scouterna. Kul, vi gjorde kolbotten och gick en tipspromenad. lol.
Och snart ska vi käka lite här hemma, sen ska jag och mamma åka ut till Arkhyttan och sova där inatt.
Haha, och ta mig till skolan imorgon blir lite komplicerat, eftersom det inte går speciellt mycket bussar där ute, så mamma ska skjutsa mig till Falun, så jag är där kvart i sju, sen ta bussen därifrån in till Borlänge och sen från Blge till skolan. Haha. Viiiiilken omväg alltså!
Men nu måste jag verkligen kissa innan det händer en olycka!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0