sick girl

inte bloggat på länge nu, inte riktigt haft tid.
men nu kör vi!

helgen har varit bäst, det började med att i fredags så var det övernattning i uvberget med minior & junior! helt kul hade vi, bäst. :D
vi typ lekte massa och ungarna var skitkul, måstegöras om. :)
sen när vi skulle åka hem på lördagen så kom patrullscouterna, och jonas frågade om jag  & malin ville stanna kvar med dom och typ käka pizza och spela spel, och jag och malin ba "jatack!"
så vi hade typ skitkul, jag, malin, pontus & simon.
men jag kan ju ocksa tillägga att under hela helgen så har jag varit sjuk som fan, typ förkyld & feber, men det var så värt det! egentligen hade nog det bästa varit om jag varit hemma och vilat hela helgen istället, men fuck that, kommer inte kunna gå till skolan imorgon, men det är fortfarande så värt det.

imorgon fyller pappa år också, och dom ville att jag och malin skulle komma dit, men jag är ju sjk, bajs.
jag saknar emma och oskar, men blir kanske att träffa dom till helgen.
jaja, blir nog att se ite mer på grey's anatomy snart! hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0