orange county

THE OC säsong 3, avsnitt 25.
det måste vara det bästa avsnittet av OC någonsin, det är så hemskt att jag bara gråter mig genom hela,
men i och för sig så gråter jag i nästan varje avsnitt, men det där, då är det genom hela, verkligen.
och speciellt i slutet.
jag har sett slutet ungefär 2198748257 gånger, och varje gång så gråter jag, det är så sjukt hemskt, och liksom, det är ändå bara en tv serie, det är just därför det känns så sjukt.
men måste bara tillägga att låten i slutet är underbar.
hallelujah av imogen heap.

snart blir det kupolen med syster, och köa födelsedagspresent åt mamma & pappa.
först blir det dusch & smink, sen så.
hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0