080409

nu siter ja i skolan igen, efter att ha varit sjuk sen i torsdags.
menmen, och min dag är redan förstörd, jag tycker inte om någon lärare på den här cpskolan.
allt suger rätt hårt idag, men efter skolan så blir det att dra till svea och träffa nån linda, och sen så ska jag på trivselkväll på tg, hoppas på lite roliga folk dit också. vi får la se.

igår var jag och malin på kupolen & willys och köpte presenter till mamma och pappa som båda fyller år den här veckan.
pappa i måndags och mamma imorgon.
så imorgon blir det att äta på Broken Dreams med ungefär hela släkten. kulkul! även om jag inte tycker om när det är mycket folk, för vi bilr liksom typ 17 stycken.
sen i hlegen blir det nog att åka till pappa och fira lite där.

tur att jag har en cola just nu, annars hade jag nog inte överlevt,
sen blir det naturkunskap, då dör jag nog igen.
jag har typ huvudvärk och ont i halsen så det blir nog att gå hem, höh.
ska bara prata med jenny först.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0