16.19

Spenderade min förmiddag i Borlänge med mamma för att handla och lite så, sen jobbade jag lite med datorarbete när jag kom hem och det tog ju ett tag, så nu sitter jag här och lyssnar på Raised Fist och ska alldeles snart tvätta så jag har nått att ta på mig på kryssningen imorgon, och jag får verkligen inte glömma att ladda kameran, för den ska ju med såklart. Var in på Nordea idag när jag var i Borlänge för att avsluta mina konton nu när jag har bytt till Handelsbanken, och det känns så sjukt bra för Nordea är ju typ den dyraste banken man kan ha och det har jag tröttnat på.

Nu väntar tvätten! peace


Alltid seriös, right?

Kommentarer
Postat av: malin, :)

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT <3

jag älskar dig

2012-03-20 @ 20:17:44
URL: http://mmalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0