09.56

Kryssningen var hur kul som helst, och sen jag kom hem i torsdags har jag jobbat alla dagar till idag, då jag faktiskt är ledig. Men det känns lite tråkigt för att det är ju ingen sol, så idag blir det nog en tvätt/städ dag, det brukar jag ha på måndagar.

Just nu sitter jag i supersköna fåtöljen och väntar på att Alexander ska vakna så vi kan äta frukost. Jag tittar även på två av mina älskade missar som ligger på mattan bredvid mig och myser. Igår var vi ute i flera timmar och letade efter dom och till slut så kom dom hem båda två, helt oskadda och det var ett lite lyckligt ögonblick. Mina älskade missar ♥

Igår var det kalas också, för Simon och Erik fyllde år i helgen så det blev lite tårta, kakor och presenter förstås. Myspys ju.


Gizmo ♥

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-09-07 @ 16:30:51
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0