07.35

Nu har jag vaknat samma tid i flera dagar av att jag har varit så grymt kissnödig, det är egentligen skönt att gå upp och inse att man har hela förmiddagen på sig att göra något innan man ska till jobbet, men jag blir ju så grymt trött på kvällen att jag inte orkar göra någonting, inte ens se en film med älskling. 

Men egentligen så sitter jag bara och väntar på att det ska bli måndag så att jag kan få min dator. Min alldeles engen dator. Jag hoppas den kommer imorgon eller på tisdag så att jag kan ta med den på bussen till Stockholm. Jag ska ju på kryssning på onsdag, en lite speciell kryssning faktiskt. En kryssning där man lyssnar på författare som föreläser om sina böcker och så, det ska bli riktigkt kul då jag är intresserad av att läsa, men just nu ska jag kika prislistorna för taxfree, haha, typiskt mig!
Man kan ju även hitta presenter där till folk som fyller år snart. 

Ja just ja, en fråga till er läsare, vilken webbläsare bloggar ni i?
För när jag bloggar i Chrome så blir mina inlägg helt ihoptryckta och mina entertryck syns typ inte. 
Så vilken föredrar ni? 



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Jag använder alltid chrome som min standardläsare. Däremot när jag ska blogga så uppdaterar jag alltid i Firefox så slipper man det där bökiga med att allt trycks ihop. :)



Du har en väldigt fin blogg för övrigt!

2012-03-18 @ 09:56:14
URL: http://webbsemlans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Använder firefox jag. Har alltid funkat bra när jag har bloggat! :)

2012-03-18 @ 13:39:57
URL: http://natthalitens.devote.se
Postat av: linda

jag använder också chrome och dom brukar tryckas ihop för mig också men om man trycker ctrl och enter när man byter rad så funkar det, så gör jag! :)

2012-03-18 @ 20:02:36
URL: http://lindanellfors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0