22.03

Sitter hos Johan i Borlänge med Malin och bloggar på hans iPad. Idag har jag varit till skolan för att få lite uppgifter som jag ska göra för att klara vissa kurser innan jag slutar. Ska klara svenska b, filosofi, mediekommunikation och eventuellt psykologin, det sista kommer nog inte hända för det är så många stora uppgifter och har redan massa uppgifter i det andra, ska tillexempel läsa ut en bok och skriva en recension vilket bara det tar typ två veckor. Jag har ju dock lovet på mig också, men ska liksom jobba då också, får typ ångest över hur mycket som måste göras nu med skolan samtidigt som jag har min praktik.
Förresten så måste jag ju köpa en ny dator också kanske skulle ta och köpa mig en sån här, iPad, fast ne, tror inte det, den är dock jävligt skön, men nej.
Idag har jag även varit med Jenny ett tag och varit på kupolen med henne, jag köpte ricinolja, så nu ska vi se när håret växer så det knakar, hoppas. Vi köpte även varsin sallad från en salladsbar på Ica och det var sjukt dyrt, men så jävla gott, jag är fortfarande mätt efter den, så det är ju nice. Var även hos Moa en sväng med Malin för att snacka om allt möjligt.
En sista sak bara, Malin, min finaste syster, jag älskar dig och kommer alltid finnas här för dig, vad som än händer. Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Malin, :)

Jag älskar dig också, och tack för att du kom <3

2012-02-07 @ 14:05:12
URL: http://mmalinr.blogg.se/
Postat av: linda

hahah vadå för halsduk? :D

2012-02-08 @ 18:58:20
URL: http://lindanellfors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0