21.13

Hade det riktigt trevligt i Borlänge igår med mina finaste vänner, jag glömde dock kameran hemma, riktigt smart... Nej.
Var lite trött imorse när jag skulle upp till jobbet, men bakis var jag iallafall inte, skönt! Efter jobbet så satt jag lite i Malins rum när hon städade och det fortsatte jag gör efter maten också. Den ungen är ju aldrig hemma så jag måste ju passa på att vara med henne lite.

Ska lägga mig nu för imorgon ska jag upp tidigt för att sedan åka mot Hofors runt halv åtta, tidigt. Ska även hinna duscha innan det, men det fixar sig ju. Vi ska dit och hälsa på våran gammelmoster Lisbeth som vi inte träffat på år och dar. Ska bli riktigt mysigt, och dessutom har dom ett superfint hus precis vid vattnet, så vi får hoppas på fint väder. Jag och Malin stannar där till tisdagen, så det blir nog inte så mycket bloggande. Det får bli när jag kommer hem! Hejsvejs på ett ta'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0