10.19

Bloggen ligger lite bakom allting annat, men jag försöker så gott jag kan, verkligen, jag vill blogga.
Jag har iallafall precis vaknat och ska snart till jobbet, skulle vilja sova, men plikten kallar. Älskling ligger här bredvid mig och sover,ja, han är trött, men så går det när man bestämmer sig för att lägga sig runt fem på morgonen. Det gjorde inte jag, jag somnade runt halv tolv kanske.
Har massa saker och skriva men vill inte att detta ska bli ett långt och tråkigt inlägg så nämner jag bara lite snabbt att i fredags så var jag på min sista lektion i skolan och nu har min apu börjat som håller på i tre veckor, sen är det lov. Och sen på tisdagen efter lovet så åker jag till skolan och skriver ut mig, då är det byebye NTI forever typ. Sad but true, det är typ allt jag har att säga om den saken.
Måste bara skriva att idag ska jag köpa glass, får på jobbet igår så fick jag en Magic Bullet, ni vet en sån som brukar vara på Tv-shop/Twins jätte tidigt på morgonen typ. En sån har jag nu och i den kan man tydligen göra megagoda milkshakes, och det ska jag göra ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0