18.05

Värd skoldag idag, fast ne.
Hade en lektion.
Textkommunikation.
Vi har gjort en blogg för oss som läser det, som vi ska lägga upp skolarbeten och så på. Man får skriva vad man vill också på fritiden, men det är nog ingenting jag kommer lägga tid/energi på hemma. Kanske nått inlägg då och då i skolan. Vi får se.
Gillar dock absolut inte bloggsidan den ligger på, blogspot.com.
Det är en sida jag har sjukt svårt för, tycker namnet är fult, svårt att få det snyggt med designen då allt är så begränsat och ja. Finns en anledning till att jag bytte ifrån den.
Jag erbjöd mig att fixa designen om vi valde blogg istället för blogspot, men nej. Jag antar att jag inte har så mycket att säga till om. Men ja, om nån av dom läser det här så får ni säga vad ni vill, det här är iallafall min egen blogg och där skriver jag vad jag vill! Punkt slut.

Min tunga gör inte lika ont längre, men den är fortfarande svullen, och det går inte så bra att snacka. Har ätit lite idag iallafall, godis, haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia Törnqvist

Helt underbart är det där, längtar redan tillbaka!

2011-09-07 @ 22:21:01
URL: http://strnqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0