16.24

Härlig statistik, ja.

Frukosten imorse blev helt dum. Hade gjort pannkakor, äggröra och bacon till Alexander.
Men så sov han så jag skulle gå ner och väcka honom. Lämnade maten på bordet, men satte tallrikar över det.
Så ändå när vi kom upp så hade katterna haft ner tallriken med bacon på golvet och ätit upp alla.
Snacka om bra start på dagen, fast ne.

Nu ska jag alldeles ta tag lite i städningen med Alexander.
Får hoppas det går vägen och blir bra.
Är ju sugen på Hexic.
Men såklart så ska han spela före mig, eftersom det är hans spel, så jag får väl vänta på min tur.

Appropå nått helt annat så har internet inte funkat på typ hela dagen.
Och förresten så är det tacos-mys med familjen idag! Finfina grejer det.




Jag dricker brustablett nästan varje dag, och mums vad gott det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0