09.45

Kom till skolan för ett tag sen, försent dessutom, men inte mitt fel att bussen var sjukt sen när vi skulle åka från Borlänge.
Jag är verkligen sjukt trött också, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Får hoppas det går över under dagen, för idag har jag lång dag i skolan, sen ska jag till vårdcentralen och sen är det scouter. Är väl hemma vid tio ikväll eller nått.
Har filisofi nu och vi har precis kollat på en film om antika Grekland eller nått. Höll på att somna hela tiden.
Jag skulle verkligen behöva kaffe just nu, och en macka, är jättehungrig.
Och jag undrar vart Nathalie är, hon är inte i skolan iallafall.


Känner mig såhär.
På allt.
På att det är höst, på skolan, på kylan, på att jag inte har några pengar, på att jag måste köpa massa saker.
Hej, gnäll.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tävling på bloggen! Det krävs ytterst lite för att få delta, och tävlingen har ett värde av ca: 400 kronor!

http://fotokobran.blogg.se/2011/september/utkast-sept-10-2011.html#comment

2011-09-13 @ 10:51:21
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0