9 mars

Okej, igår laggade mitt internet fast, så mitt förra inlägg publicerades typ 100 gånger, lite irriterande, hahah...
Blev sent igår kväll, jag och malin hade värsta skrattutbrotten, garvade som fan, det var lite kul faktiskt.
Det resulterade i att jag missade bussen imorse och kom försent till skolan, haha, men nu sitter jag iallafall här helt ensam medans min klass har engelska. Jag åt en kexchoklad till frukost imorse, värt. Men nu är jag typ ashungrig.
* Panerad rödspätta med räkdressing.
* Ugnsstekt chorizo med mangodressing och ris.
* Kycklingsallad med dressing och bröd.
* Veg.rätt.
* Tacobuffe.

Det låter inte så lockande, men fisken kanske är god. Ibland är den det och ibland inte.
Och appropå nått helt annat så funderar jag på att publicera mina inlägg i centrerat, eller vad det heter.

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau! <3

2011-03-09 @ 11:20:29
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0