8 mars

Sitter i skolan nu, helt okej faktiskt.
Vi har multimedia men våran lärare har enskilda samtal och typ ingen i klassen gör någonting.
Slutar 10 över ett och då ska jag till pappa en stund sen drar jag till mamma för jag måste verkligen hem och hämta lite grejer innan skolan imorgon.
Vi ska egentligen hålla på med typ google sketchup, jävla ketchup. Jag orkar inte med det.
På lördag ska jag iallafall flytta in hos mormor och bo där ensam i en vecka medans hon är i Kina, spännande att vara helt ensam. Kommer säkert elda upp hela ringen eller nått.
Random bild från sportlovet
Nu känns det lite som att det börjar bli vår ute och det gillar jag verkligen.
Ingenting mot vad det var i Skåne, där var det helt underbart. Ingen snö alls.

Kommentarer
Postat av: Becca

har du käkat någon semla idag?? :D

2011-03-08 @ 17:02:15
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Alexander <3

DET DÄR ÄR JU MIN HAND! :D<3 <3 <3

2011-03-09 @ 11:18:54
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0