22 mars

Exakt 4 månader tills jag fyller nitton.
Har inte bloggat på hela helgen för Alexander har varit här och då bloggar jag helt enkelt inte. Men det vet ju alla redan.
Det var iallafall underbart som vanligt när vi ses.
Jag sitter på naturkunskap med Malin nu och det är ju inte direkt kul om man säger så. Slutar tidigt idag, vilket är skönt, för jag måste hem och städa. Till helgen ska jag få en ny vägg i mitt rum. Jag ska alltså förminska mitt rum till mindre än hälften av vad det är nu.
Jag har en stor soffgrupp som jag aldrig använder, så den ska ut och det enda jag ska ha är en garderob, säng och tv. På sommarlovet ska jag och Aexander även måla om i mitt rum, det kommer ju bli awesome. Har dessutom en ny garderob som jag ska ha.
Hungrig är jag också, och tyvärr är det vidrig mat i skolan, men det går nog enr iallafall.

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

ja, det ska vi göra ♥

2011-03-23 @ 08:41:28
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0