10 mars

Kom precis till skolan, åt ingen frukost imorse, så jag är så jävla hungrig.
Mitt humör idag är verkligen inte på topp, har en extremt dålig dag.
Därför finns det inte så mycket att säga.
Idag efter skolan ska jag till mormor och äta där, men måste tydligen passa på att kissa i skolan eftersom mormors avlopp kommer vara avstängt i eftermiddag. Tror inte det blir några scouter idag på grund av min dåliga dag, men då stannar jag hos mormor och sover där tills imorgon! Skönt att vara lite hemifrån faktiskt.
Finns vissa människor jag inte orkar med heller, blir så trött på folk som inte håller vad dom lovat och tror att man har glömt bort det dom lovat. Drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0