26 januari

Tisdag idag, om ni inte visste det.
Började skolan med att börja cptidigt, inte okej.
Hade en lektion och en mentorstid. Skulle haft idrott, men ah. Sen mediegrejs, och där sammarbetade dom med engelskan, och eftersom jag inte läser engelska så fick jag hemuppgift som jag håller på med nu. Lite drygt utan spotify på datorn, men funderar på att ladda ner det, men känns onödigt eftersom jag ska byta dator imorgon, hoppas jag, om hon är där.
På bussen hem från skolan så träffade jag mormor, och hon tyckte jag behövde nya byxor, så då gick vi och köpte ett par jeans och ett par svarta vanliga tights. Tack mormor ♥
Lovade henne även att vi skulle ut på isen och åka spark på måndag, rätt skönt ju!

Helgen som var har varit underbar, spenderat den med min finaste pojkvän. Han var sjuk, så vi gjorde inget speciellt, mest låg i sängen faktiskt. Saknar honom redan. Men snart kommer han hit och stannar forever!

Gud vad jag är hungrig, var inte direkt god mat i skolan idag. Hehe, ovanligt..

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

Du är så söt när du bloggar ju! :D du är duktig! verkligen :) och jag saknar dig med, längtar minst lika mycket tills det blir "föralltid" ♥ det blir det snart :)



Hahaha, och ha så roligt på isen älskling :D jag längtar tills då när jag skulle få vara med :D :♥



Love u ♥

2011-01-26 @ 18:21:29
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0