18 januari

Kom till skolan nu, har sovmorgon till 10.05. Men bor man där jag bor så går det bara en buss på morgonen, så då får man stå ut. Tänkte att jag skulle ta med två usbminnen till skolan idag, för att tömma datorn som jag har lånat, eftersom min andra är klar på lagningen. Men jag fick sjukt bråttom imorse, så jag glömde dom. Men jag ska iallafall radera massa skit som jag inte behöver.
Idag efter skolan så ska jag hem till pappa och chilla där en stund innan jag ska till hedemora och få skjuts hem.
Sen någon dag den här veckan så ska jag nog sova hos linda, vi snackade lite om det i helgen iallafall.
Och helgen som kommer så kommer nog alexander hit, awesome! ♥
känner mig typ såhär just nu, för jag har sjukt ont i huvudet, haha.

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

hoppas att jag kan komma nu i helgen då! :D♥ loveu ♥♥♥

2011-01-18 @ 11:11:20
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0