12 januari

Var längesedan jag skrev, men jag skriver inte mycket när alexander är här, då är det inte mycket tid vid datorn alls.
Det har varit julafton, fick bl.a böcker, håkanbiljett, pengar, en ny mobil, parfym, kläder och sötaste nallen (av älskling ♥)
Och vi har haft våran 6 månadersdag och det har varit nyår, som spenderades i mormors lägenhet bara vi två, hur skönt som helst.
Skolan har börjat, och det känns faktiskt kul, men måste börja ta igen lite gamla uppgifter åså. Men har saknat min fina klass otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

jag är glad över att du gillar nallen :) hoppas att den luktar gott, hihi! ♥ du får gosa med den och tänka på mig ♥♥ :)



loveu ♥

2011-01-12 @ 17:10:53
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0