Dag 1 – Presentera mig själv

Nu kör jag på den här listan igen, den här verkar roligare än den förra, få se hur länge det håller.
Jag heter då Lina och bor i Arkhyttan med min mamma, min syster, min mammas sambo och hans två barn, massa katter och några fiskar.
Jag går på NTI gymnasiet i Falun och jag älskar min underbara klass. Jag sköter väl inte riktigt skolan som man ska, men nu ska jag ge det ett nytt försök och göra så gott jag kan.
Jag har många underbara vänner och en underbar pojkvän som jag verkligen älskar. Dock bor han i skåne, men vi löser det iallafall, så småning om ska han flytta upp hit till mig.
På fritiden är jag med mina vänner och min pojkvän, jag älskar att läsa och går även på scouterna.
På helgerna ibland så brukar jag även hjälpa mamma på sin loppis, och et tycker jag är skitkul faktiskt, även om man inte kan tro det.
Det var nog allt.
Min bästa syster som betyder allt för mig.

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

Grym bild ;) hahahhaha ♥ lycka till denna gången!!! ;D♥

2011-02-10 @ 14:06:11
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0